Bijna bijna bijna..... - Reisverslag uit Soest, Nederland van Nardi Rauch - WaarBenJij.nu Bijna bijna bijna..... - Reisverslag uit Soest, Nederland van Nardi Rauch - WaarBenJij.nu

Bijna bijna bijna.....

Door: Nardi

Blijf op de hoogte en volg Nardi

03 Januari 2013 | Nederland, Soest

Ja, ja... De zenuwen begin ik toch wel te voelen. Dat mag natuurlijk (vind ik zelf), maar het is raar om te bedenken dat ik morgen niet meer in Nederland ben.

Het is nu echt bijna zover... morgen rond dit tijdstip heb ik er alweer 11 uur vliegtijd op zitten, van de 12,5 uur.
Ik ben benieuwd wat ik allemaal in het vliegtuig ga doen... kletsen met de meiden, slapen, films kijken...?? Ik ben heel benieuwd. Ik kom er maar op één manier achter en dat is door het gewoon door het te ervaren en ondertussen te genieten.
'Nardi' en 'Genieten in een vliegtuig' zijn twee dingen die, naar mijn mening, moeilijk te combineren zijn. Ik hoop morgen het tegendeel te bewijzen. Na 12,5 uur vliegen moet je het toch wel gewend zijn, toch??!

Vandaag hebben de meiden en ik de laatste dingen in onze koffers gedaan. We kwamen erachter dat we allemaal net iets teveel mee wilden nemen... Conclusie: we nemen gewoon nog een extra koffer mee! Is een stuk voordeliger dan allemaal teveel meenemen. Tuurlijk konden we ook spullen thuis laten.. maar we gaan 4 maanden en dat zou teveel gedoe zijn (a)!! Dus nu hebben we allemaal een eigen koffer en delen we er ook nog één.
Wat moet onze 'Antilliaanse-ophaaldude' wel niet denken morgen;
- 4 grote koffers
- 3 kleine handbagage-koffers
- 3 laptoptassen
Nu ik het zo typ hoop ik echt dat hij een grote auto meeneemt.. anders moeten we lopend naar het huisje ;)

Vanaf dit moment zal ik jullie met regelmaat op de hoogte houden van mijn/onze avonturen met verhalen en foto's.

Ondanks de zenuwen heb ik er heel veel zin in!! Weet niet goed wat me te wachten staat morgen en overmorgen en over-overmorgen etc..
Wel weet ik dat ik me heb ingesteld op 'nieuwe ervaringen' die ik mag gaan ervaren met twee heel gezellige meiden.
In ieder geval ga ik een tijd beleven waarvan ik ga genieten!

Morgen nog even afscheid nemen op Schiphol en dan begint het avontuur naar en op Bonaire!

Liefs, xxx

  • 04 Januari 2013 - 09:12

    Agnes:

    Hallo lieverd, als het goed is ben je nu op weg naar schiphol. We wensen je een goede reis, enne .... We blijven je volgen natuurlijk!! Genieten, genieten, genieten is het advies!!

  • 04 Januari 2013 - 10:30

    Yvette:

    Over n uurtje vlieg je Holland uit! Heerlijk naar de zon. Veilige vlucht en tot snel horens ;-))))

  • 04 Januari 2013 - 13:01

    Danique:

    Heel veel plezier eb succes in het vliegtuig! We kunnen wel e-mailen in plaats van brieven schrijven! ;-)
    xxx danique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nardi

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 12915

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Mei 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: