Spannend! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Nardi Rauch - WaarBenJij.nu Spannend! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Nardi Rauch - WaarBenJij.nu

Spannend!

Blijf op de hoogte en volg Nardi

31 Oktober 2012 | Nederland, Soest

"Wat begon als een spontaan idee wordt dan nu werkelijkheid..."

Over minder dan 10 weken is het dan zover...
Als het goed is ligt er op 4 januari 2013 een flink pak sneeuw en is het heeeeél koud in Nederland! Perfecte timing dat ik met mijn reisbuddies, Anne & Jolanda, een nieuw avontuur tegemoet ga op het warme Bonaire.

Een nieuw avontuur betekent ook veel geregel. Echt waar.. je moet aan zoveel dingen denken!! Dankzij Anne kan ik in ieder geval het puntje 'Waarbenjij.nu' afstrepen van mijn lijstje.

Ook de vliegtickets hebben we geboekt! Alleen het bestellen van de tickets is al een verhaal apart.. de korte versie is dat Anne en ik een 'tussenstap' verwacht hadden voordat we gingen betalen. Maar nee hoor; je klikt op 'verder' en het geld is afgeschreven... heel fijn...
De tickets zijn geboekt van 4 januari tot 4 mei 2013. Ook hebben we na heel veel geregel nu een appartement. Het ziet er op internet prachtig uit, dus nu hopen dat het in echt echt ook zo is.

We hebben alle drie een stageplek op dezelfde school kunnen krijgen. Ik krijg groep 8, een groep van 22 kids. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in in!

Aankomende 9 weken zal ik nog genoeg moeten regelen voordat ik in het vliegtuig kan stappen. Maar de eerste stappen zijn al gezet!

Via deze Blog kunnen jullie al m'n avonturen volgen als ik op Bonaire zit.

Bonaire here we come!

  • 03 Januari 2013 - 15:46

    Anke:

    Ik lees dat jij dacht dat er een heel pak sneeuw zou liggen, niet dus:)
    Gewoon bijna voorjaar!
    Heel veel plezier!!

  • 03 Januari 2013 - 19:42

    Marloes:

    Jajaja, het echte aftellen is begonnen! Nog een paar uurtjes en je stapt op het vliegtuig! Spannend en vooral leukkkk!!!!!!!!! Veel succes, veel plezier en maak er wat moois van!
    We zullen aan je denken als we buiten in de gure wind lopen met handschoen, sjaals, mutsen etc etc ;-)
    Have fun!

  • 03 Januari 2013 - 23:00

    Leen Kleijwegt:

    Die 10 weken zijn omgevlogen, morgen is het zover...

  • 03 Januari 2013 - 23:23

    Kiki:

    Ik weet zeker dat je het hier fantastisch gaat vinden, en je raakt hier heel snel gewend heb ik zelf gemerkt.het is ff wennen aan de warmte en probeer je rust te pakken het kan de eerste week. En kon anders een keertje langs op donkey sanctuary dan kunnen we ook ff bijkletsen O:-) Goede reis meis en tot snel! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nardi

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 12898

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Mei 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: